Nueva Convocatoria para el Reconocimiento de la Experiencia Profesional

PLAZOS DE INSCRIPCIÓN

1º PLAZO: del 12/1/2016 al 10/02/2016 (ambos incluídos) para las siguientes cualificaciones:

  • Atención sociosanitaria a personas en el domicilio
  • Atención sociosanitaria a personas dependentes en instituciones sociales
  • Servicios para el control de plagas
  • Gestión de servicios para el control de organismos nocivos
  • Socorrismo en espacios acuáticos naturales
  • Socorrismo en instalaciones acuáticas
  • Confeccion y mantenimiento de artes y aparejos


2º PLAZO
: del 12/4/2016 al 11/05/2016 (ambos incluídos) para las seguintes cualificaciones:

  • Aprovechamientos forestales
  • Tanatopraxia

Más información: Consejería de Trabajo y Bienestar

 

facebookfacebook

Nova convocatoria para o recoñecemento da Experiencia Profesional

PRAZOS DE INSCRICIÓN

1º PRAZO: do 12/1/2016 ó 10/02/2016 (ambos incluidos) para as seguintes cualificacións:

  • Atención sociosanitaria a persoas no domicilio
  • Atención sociosanitaria a persoas dependentes en institucións sociais
  • Servizos para o control de pragas
  • Xestión de servizos para o control de organismos nocivos
  • Socorrismo en espazos acuáticos naturais
  • Socorrismo en instalacións acuáticas
  • Confeccion e mantemento de artes e aparellos


2º PRAZO
: do 12/4/2016 ó 11/05/2016 (ambos incluidos) para as seguintes cualificacións:

  • Aproveitamentos forestais
  • Tanatopraxia

Máis información: Consellería de Traballo e benestar

facebookfacebook

Charla informativa sobre las nuevas ayudas de reforestación y creación de superficies forestales

El multiusos del Ayuntamiento de O Incio acogerá hoy a las 19:00 horas una charla informativa sobre las nuevas ayudas de reforestación y creación de superficies forestales para el año 2016 dirigidas a comunidades de montes y particulares entre otros. La charla será a cargo de Fe Álvarez Sánchez Ingeniera Técnica Agrícola y de José Manuel Deiros Gómez Ingeniero Técnico Forestal.

facebookfacebook

Charla sobor das novas axudas de reforestación e creación de superficies forestais

O multiusos do Concello do Incio acollerá hoxe ás 19:00 horas unha charla informativa sobor das novas axudas de reforestación e creación de superficies forestais para o ano 2016 dirixidas a comunidades de montes e particulares entre outros.
A charla será a cargo de Fe Álvarez Sánchez Enxeñeira Técnica Agrícola e de José Manuel Deiros Gómez Enxeñeiro Técnico Forestal.

facebookfacebook

El Ayuntamiento de O Incio colabora un año más con la Fiesta del Porco Celta de Sarria

foto porco celta

La directora de V Televisión, Fernanda Tabarés, será la encargada de pronunciar el pregón en la octava convocatoria del cocido de porco celta de la comarca de Sarria. Esta iniciativa es la única que cuenta con la participación de todos los concellos de la comarca sarriana.

“Es una acto que debería de servir como ejemplo y punto de partida para futuras colaboraciones entre los concellos de esta comarca”, manifestaron los alcaldes y alcaldesas que asistieron a la presentación oficial de los actos celebrada en el Concello de Sarria, que volverá a oficiar como anfitrión.

La jornada central será el sábado día 23, que comenzará con una visita de los miembros de la Academia Galega de Gastronomía y autoridades invitadas a distintos lugares de Sarria.

El salón de actos del Xograr Afonso Gómez acogerá a las 13.30 horas el pregón. A continuación los actos se centralizarán en el polideportivo de los institutos en el que primero se llevarán a cabo los nombramientos de tixoleiras y cazoleiros de honor, cuyos nombres no se desvelarán hasta el propio día.

La asistencia al certamen rondará, como es habitual por imposiciones del aforo del polideportivo, las quinientas personas, repartidas en mesas de trece comensales. El motivo de este reparto se debe a que antiguamente las raciones de cocido, denominadas a posta da comarca, se repartían en bandejas para dar de comer de manera abundante a trece personas. Los organizadores decidieron mantener esta tradición desde la primera entrega del certamen. La celebración contará con la participación de un grupo de gaiteiros, que amenizará los actos desde media mañana hasta su conclusión.

Los organizadores del evento gastronómico anunciaron que el programa se completará con una nueva edición del día dedicado a un plato tradicional, huevos fritos caseros con chorizo, que se celebrará el domingo 24.

La venta de tarjetas ya comenzó hace unos días y ya están cerradas más de una veintena de mesas, por lo que solo restan alrededor de una decena para completar el aforo y todo indica que se agotarán en los próximos días como suele ser habitual. El único requisito es que solo se admiten reservas de mesas completas

facebookfacebook

O Concello do Incio colabora un ano máis coa festa do Porco Celta de Sarria

foto porco celta

A directora de V Televisión, Fernanda Tabarés, será a encargada de pronunciar o pregón na oitava convocatoria do cocido de porco celta da comarca de Sarria. Esta iniciativa é a única que conta coa participación de todos os concellos da comarca sarriá.

«É unha acto que debería de servir como exemplo e punto de partida para futuras colaboracións entre os concellos desta comarca», manifestaron os alcaldes e alcaldesas que asistiron á presentación oficial dos actos celebrada no Concello de Sarria, que volverá oficiar como anfitrión.

A xornada central será o sábado día 23, que comezará cunha visita dos membros da Academia Galega de Gastronomía e autoridades invitadas a distintos lugares de Sarria.

O salón de actos do Xograr Afonso Gómez acollerá ás 13.30 horas o pregón. A continuación os actos centralizaranse no polideportivo dos institutos no que primeiro levarán a cabo os nomeamentos de tixoleiras e cazoleiros de honra, cuxos nomes non se desvelarán ata o propio día.

A asistencia ao certame roldará, como é habitual por imposicións do aforamento do polideportivo, as cincocentas persoas, repartidas en mesas de trece comensais. O motivo desta repartición débese a que antigamente as racións de cocido, denominadas a posta dá comarca, repartíanse en bandexas para dar para comer de xeito abundante a trece presentas. Os organizadores decidiron manter esta tradición desde a primeira entrega do certame. A celebración contará coa participación dun grupo de gaiteiros, que amenizará os actos desde media mañá ata a súa conclusión.

Os organizadores do evento gastronómico anunciaron que o programa se completará cunha nova edición do día dedicado a un prato tradicional, ovos fritos caseiros con chourizo, que se celebrará o domingo 24.

A venda de cartóns xa comezou fai uns días e xa están pechadas máis dunha vintena de mesas, polo que só restan ao redor dunha decena para completar o aforamento e todo indica que se esgotarán nos próximos días como adoita ser habitual. O único requisito é que só se admiten reservas de mesas completas.

facebookfacebook