Ayudas económicas para paliar los daños ocasionados por el lobo

Esta orden tiene por objeto establecer las bases reguladoras de una línea de ayudas a favor de los/las titulares de actividades ganaderas afectados/las por los ataques del lobo a las reses de sus explotaciones, con la finalidad de compensar los daños ocasionados en su ganado, y proceder a su convocatoria para el año 2016.

En el caso del Ayuntamiento de O Incio la ayuda incrementa un 30% al estar nuestro Ayuntamiento incluido en la Zona 1 del Plan de Gestión del lobo en Galicia.
Plazo de presentación : 29/12/2015 – 11/02/2016.

Más información: CONSELLERÍA DE MEDIO AMBIENTE Y ORDENACIÓN DEL TERRITORIO JEFATURA TERRITORIAL DE LUGO SERVICIO DE CONSERVACIÓN DE La NATURALEZA DE LUGO
Ronda de la Muralla, 70 27071 LUGO Teléfono: 982294393 Fax: 982294539

facebookfacebook

Axudas económicas para paliar os danos producidos polo lobo

Esta orde ten por obxecto establecer as bases reguladoras dunha liña de axudas a favor dos/as titulares de actividades gandeiras afectados/as polos ataques do lobo ás reses das súas explotacións, coa finalidade de compensar os danos ocasionados no seu gando, e proceder á súa convocatoria para o ano 2016.

No caso do Concello do Incio a axuda incrementa un 30% o estar o noso Concello incluido na Zona 1 do Plan de Xestión do lobo en Galicia.
Prazo de presentación : 29/12/2015 – 11/02/2016.

Máis información: CONSELLERÍA DE MEDIO AMBIENTE E ORDENACIÓN DO TERRITORIO XEFATURA TERRITORIAL DE LUGO SERVIZO DE CONSERVACIÓN DA NATUREZA DE LUGO
Ronda da Muralla, 70 27071 LUGO Teléfono: 982294393 Fax: 982294539

facebookfacebook

Ayudas para agricultores jóvenes, para pequeñas explotaciones y para planes de mejora

Administración convocante: Consellería do Medio Rural

Enlace de ayuda:http://www.xunta.es/dog/Publicados/2015/20151229/AnuncioG0426-231215-0004_gl.html

Plazo: Ata o 18/03/2016

Resumen:

La Consellería do Medio Rural ha convocado ayudas para inversiones en explotaciones agrarias, para incorporación de agricultores jóvenes y para el impulso a pequeñas explotaciones. El plazo de solicitud de las ayudas, con cargo al Plan de Desarrollo Rural 2014-2020, será del 18 de enero al 18 de marzo, ambos incluidos.

Planes de mejora en explotaciones agrarias

Serán subvencionables, entre otros, los siguientes gastos:

– La construcción, adquisición o mejora de bienes inmuebles.

– La compra de nueva maquinaria.

– Plantación y mejora de cultivos leñosos de aptitud frutícola (árboles y arbustos frutales, a excepción de los incluidos en la medida 8 del PDR de Galicia 2014-2020).

– La compra de terrenos por un valor inferior al 10 % del coste subvencionable.

– Adquisición o desarrollo de programas informáticos.

No serán subvencionables la compra de derechos de producción; plantas anuales y su plantación; inversión de simple sustitución; maquinaria de segunda mano; costes de conservación y mantenimiento o los derivados del funcionamiento de la explotación; los montes bajos de ciclo corto; maquinaria o equipaciones relacionadas con la transformación y comercialización de productos agrarios o forestales, y la maquinaria y equipaciones de carácter forestal.

Se priorizarán a las explotaciones que, entre otras características, incorporen o hayan incorporado en los 5 últimos años un agricultor joven, las que creen nuevas unidades de trabajo agrario, las que presenten solicitud de ayuda para proyectos innovadores o integrados, las que tengan la condición de explotación prioritaria, las explotaciones de montaña y ecológicas y a las de titularidad compartida.

La ayuda será de un 40% de los costes elegibles, incrementables hasta un máximo del 80%. El presupuesto destinado para esta medida es de 36 millones de euros.

Creación de empresas para agricultores jóvenes

Se consideran agricultores jóvenes los que tengan entre 18 y 40 años y se establezcan por primera vez como titulares, cotitulares o socios de una explotación agraria. El inicio del proceso de instalación debe ser igual o anterior, con un plazo máximo de 12 meses, a la solicitud de la ayuda, pero no puede estar ya finalizado.

Las modalidades de primera instalación de agricultores jóvenes son las siguientes:

1) Acceso mediante titularidad exclusiva de una explotación preexistente o de nueva creación.

2) Acceso mediante cotitularidad de una explotación agraria prioritaria.

3) Integración como socio/a en una entidad asociativa preexistente o de nueva constitución que sea titular de una explotación agraria prioritaria o que adquiera esta condición con la incorporación del joven, en el caso de ser de nueva creación.

4) Acceso mediante titularidad compartida de la explotación.

La ayuda para agricultores jóvenes se divide en dos tramos con una cuantía básica de 20.000 euros, ampliables hasta los 70.000 euros. El presupuesto previsto para esta medida es de 18 millones de euros.

Creación de empresas para el desarrollo de pequeñas explotaciones

La ayuda ascenderá a un global de 15.000 euros y estará ligada a la ejecución de un plan empresarial que deberá tener una duración de 18 meses desde la aprobación de la ayuda.

Los solicitantes deben reunir, entre otros, los siguientes requisitos:

– Ser titular de una pequeña explotación agraria inscrita en el Registro de Explotaciones Agrarias de Galicia.

– Residir en la comarca donde radique la explotación o en una comarca limítrofe.

– La explotación debe requerir un volumen de trabajo equivalente, como mínimo, a la mitad de una unidad de trabajo agrario imputable al titular de la explotación. Esta unidad de trabajo agrario se mantendrá durante los cinco años posteriores al pago final de la ayuda.

Se priorizarán las explotaciones con una orientación productiva principal hortícola o frutícola, que sean ecológicas y que estén situadas en zonas desfavorecidas. El presupuesto previsto para esta medida es de 3,5 millones de euros.

Fuente: www.campogalego.com

facebookfacebook

Axudas para agricultores mozos, para pequenas explotacións e para plans de mellora

Administración convocante: Consellería do Medio Rural

Enlace axuda:http://www.xunta.es/dog/Publicados/2015/20151229/AnuncioG0426-231215-0004_gl.html

Prazo: Ata 18/03/2016

Resumo:

A Consellería de Medio Rural vén de convocar axudas para investimentos en explotacións agrarias, para incorporación de agricultores mozos e para o impulso a pequenas explotacións. O prazo de solicitude das axudas, con cargo ó Plan de Desenvolvemento Rural 2014-2020, será do 18 de xaneiro ó 18 de marzo, ambos incluidos.

Plans de mellora nas explotacións agrarias

Serán subvencionables, entre outros, os seguintes custos:

– A construción, adquisición ou mellora de bens inmobles.

– A compra de nova maquinaria.

– Plantación e mellora de cultivos leñosos de aptitude frutícola (árbores e arbustos froiteiros, a excepción dos incluídos na medida 8 do PDR de Galicia 2014-2020).

– A compra de terreos por un valor inferior ao 10 % do custo subvencionable.

– Adquisición ou desenvolvemento de programas informáticos.

Non serán subvencionables a compra de dereitos de produción; plantas anuais e a súa plantación; investimento de simple substitución; maquinaria de segunda man; custos de conservación e mantemento ou os derivados do funcionamento da explotación; os montes baixos de ciclo curto; maquinaria ou equipamentos relacionados coa transformación e comercialización de produtos agrarios ou forestais, e a maquinaria e equipamentos de carácter forestal.

Priorizaranse ás explotacións que, entre outras características, incorporen ou teñan incorporado nos 5 últimos anos un agricultor mozo, as que creen novas unidades de traballo agrario, as que presenten solicitude de axuda para proxectos innovadores ou integrados, as que teñan a condición de explotación prioritaria, as explotacións de montaña e ecolóxicas e ás de titularidade compartida.

A axuda será dun 40% dos custes elixibles, incrementables ata un máximo do 80%. O orzamento destinado para esta medida é de 36 millóns de euros.

A creación de empresas para agricultores mozos

Considéranse agricultores mozos os que teñen entre 18 e 40 anos e se establezan por primeira vez como titulares, cotitulares ou socios dunha explotación agraria. O inicio do proceso de instalación debe ser igual ou anterior, cun prazo máximo de 12 meses, á solicitude da axuda, pero non pode estar xa rematado.

As modalidades de primeira instalación de agricultores mozos son as seguintes:

1) Acceso mediante titularidade exclusiva dunha explotación preexistente ou de nova creación.

2) Acceso mediante cotitularidade dunha explotación agraria prioritaria.

3) Integración como socio/a nunha entidade asociativa preexistente ou de nova constitución, que sexa titular dunha explotación agraria prioritaria ou que adquira esta condición coa incorporación do mozo, no caso de ser de nova creación.

4) Acceso mediante titularidade compartida da explotación.

A axuda para agricultores mozos divídese en dous tramos cunha contía básica de 20.000 euros, ampliables ata os 70.000 euros. O orzamento previsto para esta medida é de 18 millóns de euros.

Creación de empresas para o desenvolvemento de pequenas explotacións

A axuda ascenderá a un global de 15.000 euros e estará ligada á execución dun plan empresarial que deberá ter unha duración de 18 meses desde a aprobación da axuda.

Os solicitantes deben reunir, entre outros, os seguintes requisitos:

– Ser titular dunha pequena explotación agraria inscrita no Rexistro de Explotacións Agrarias de Galicia.

– Residir na comarca onde radique a explotación ou nunha comarca limítrofe.

– A explotación debe requirir un volume de traballo equivalente, como mínimo, á metade dunha unidade de traballo agrario imputable ao titular da explotación. Esta unidade de traballo agrario manterase durante os cinco anos posteriores ao pagamento final da axuda.

Priorizaranse as explotacións cunha orientación produtiva principal hortícola ou frutícola, que sexan ecolóxicas e que estean situadas en zonas desfavorecidas. O orzamento previsto para esta medida é de 3,5 millóns de euros.

Fonte: www.campogalego.com
facebookfacebook

El apalpador visitará O Incio

El apalpador bajará en la tarde de hoy a las Tierras de  Incio desde las montañas del Caurel y Lózara. La primera parada será en Piornedo 15:30 horas, Residencia de Maiores de Incio 16:00 horas, Punto de Atención a la Infancia 16:30 horas, 17:00 horas en el Local de Eirexalba, 17:30 en el Local Social de Vilademouros y a las 18:00 horas en el Local Social de A Cervela. apalpador

facebookfacebook

O Apalpador visitará o Incio

O apalpador baixará na tardiña de hoxe ás Terras do Incio dende as montañas do Caurel e Lóuzara. A primeira parada será Piornedo ás 15:30 horas, Residencia de Maiores do Incio ás 16:00 horas, Punto de Atención á Infancia ás 16:30 horas, 17:00 horas no Local de Eirexalba, 17:30 no Local Social de Vilademouros e 18:00 horas no Local Social da Cervela. apalpador

facebookfacebook

Finaliza la Exposición Pública del PGOM

El Ayuntamiencropped-culturaIntroPaisaje.jpgto de O Incio cerró ayer el plazo de exposición pública del nuevo Plan General de Ordenación Municipal (PGOM), al que se presentaron unas 150 alegaciones. La gran mayoría de las solicitudes se refieren a los cambios en la clasificación del suelo. Propietarios que reclaman que sus terrenos, que ahora son suelo rústico, figuren como núcleo rural y al revés, que pasen de suelo de núcleo rural a suelo rústico.Los vecinos/as de Incio tuvieron un plazo de dos meses en los que para facilitar la exposición al público, el Ayuntamiento también mantuvo las oficinas municipales abiertas tres tardes a lo largo de la semana. Una vez cerrado el plazo de alegaciones, los redactores del PGOM procederán a informar sobre las propuestas y el documento será llevado de nuevo a pleno para su aprobación provisional. Posteriormente el plan será remitido a la Xunta para que dé su visto bueno definitivo para posteriormente publicarse en el DOG. Esperamos tener aprobado el nuevo plan a finales del año que viene.

facebookfacebook

Remata a Exposición Pública do PXOM

cropped-culturaIntroPaisaje.jpgO Concello do Incio cerrou onte o prazo de exposición pública do novo Plan Xeral de Ordenación Municipal (PXOM), ó que se presentaron unhas 150 alegacións. A gran maioría solicitudes que se refiren os cambios na clasificación do suelo. Propietarios que reclaman que os seus terreos, que agora son suelo rústico, figuren como núcleo rural e o réves, que pasen de suelo de núcleo rural a suelo rústico. Os veciños/as do Incio tiveron un prazo de dous meses nos que para facilitar a exposición ó público o Concello tamén mantivo as oficinas municipais abertas tres tardes ó longo da semán. Unha vez cerrado o prazo de alegacións, os redactores do PXOM procederán a informar sobre as propostas e o documento será levado de novo a pleno para a sua aprobación provisional. Posteriormente o plan terá que ser remitido á Xunta para que dé o seu visto bo definitivo para posteriormente publicarse no DOG. Esperamos ter aprobado o novo plan a finais do ano que vén.

 

facebookfacebook